Сайт учителя фізики Патлай Тетяни Валеріївни

Головна | Реєстрація | Вхід
Середа, 15.05.2024, 05:12
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Block title
Облако Тегів.
кабінет фізики. Контрольна робота цікава фізика інфразвук 7 клас астрономія Астероид: календарний план фізика відкритий урок з фізики. підсумковий урок 10 клас 11 клас. 7клас 8клас 9 клас календарний план з фізики ПЕРЕВЕРНУТЕ НАВЧАННЯ тести з фізики кабінет фізики. критерії оцінювання кабінет фізики.паспорт кабінета гдз 7 кл фізика гдз 8 кл фізика гдз 9 фізика. кабінет фізики. паспорт кабінету 7 клас основи здоровя Основи здоров'я поурочні плани класному керівнику супутник класного керівника 2013-2014 н.р нова програма з фізики лабораторні роботи урок з астрономії аудиокнига фізика 8 кл відео по фізиці відео з фізики Календар учителя на 2013-3014 н.р Презентація відкритий урок 8 клас тематична атестація електронний підручник теплові явища тести з астрономії тематична атестація 7 клас тести 7 клас втома перевтома. надзвичайні ситуації основи здоров’я Календар учителя на 2014-2015 н.р Оновлена програма з трудового навча Шаблон поурочног плану з трудового Методика написання поурочного плану
Категорії розділу
Мої статті [7]
Видатні фізики [0]
Міні-чат
Loading...
Новини освіти
Існування сайту
Block title
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Block title
Головна » Статті » Мої статті

Використання іграшок на уроках фізики
Не секрет, що гра для дітей є однією з найпривабливіших форм діяльності, тому використання елементів чи засобів гри в ході навчання робить цей процес більш захоплюючим, дозволяє дітям невимушено засвоювати навіть досить „важкі” для сприйняття теми навчальної програми.

Для створення зацікавленості навчальним матеріалом, особливо в 7-9 класах, можна під час демонстрацій, пояснення фізичних явищ, законів, розв’язування експериментальних задач використовувати дитячі іграшки.

Вони, по-перше, активізують увагу та сприйняття учнів, по-друге – пов’язують світ „звичайних” речей із світом фізичних законів, навчають бачити „фізику” всюди, навколо себе.

Разом з тим до іграшок, як і до „традиційного” демонстраційного обладнання, слід пред’являти ряд вимог:
• Іграшка має бути яскравою, але без непотрібних для досліду деталей.
• Дослід з іграшкою проводиться демонстраційно або, якщо це можливо, фронтально.
• Дослід повинен бути наочним, виразним, надійним і переконливим.

На сьогоднішній день можна знайти достатньо багато різноманітних іграшок різних виробників, принцип дії яких ґрунтується на фізичних закономірностях. Вашій увазі пропонуються окремі фізичні закономірності і досліди з використанням іграшок.

Дослідження законів статики

Іграшка „Птах-балансир”

Завдання

Візьміть птаха і помістіть його дзьобом на кінчик пальця, край парти, лінійку тощо.

Запитання

1. Чому птах не падає?
2. Де знаходиться центр ваги птаха?
3. Що буде, якщо змінити форму крил, прив’язати до хвоста птаха тягарець?
4. А якщо тягарці причепити до кінців крил?
5. Чи можна втримати птаха таким чином за крило, хвіст? Чому?
6. Де використовуються подібні закономірності?
7. Дія яких ще іграшок ґрунтується на законах статики?

Демонстрація поздовжніх хвиль

Іграшка «Пружина-Веселка»


Завдання

Візьміть іграшку-пружину і дещо розтягніть її (довжина розтягу повинна складати близько 1 м). Зробіть рукою легкий поштовх одного кінця «веселки».

Запитання

1. Що спостерігається?
2. Який рух здійснюють кільця пружини? Чи переміщуються вони в просторі?
3. Як називається така хвиля?
4. Що відбувається з хвилею, коли вона досягає перешкоди – другої руки?
5. В яких середовищах поширюються такого типу хвилі?

Категорія: Мої статті | Додав: tanya (27.05.2013)
Переглядів: 1049 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
фотоальбом
Цікава наука
Пошук
Український календ
Українське ділове мовлення. Календар свят
Погода.
Погода
Друзі сайту
Сайт вчителя початкових класів Зозулі О.А. _________________________ Сайт вчителя української мови і літератури Кифорук О.В. _________________________ Сайт вчителя історії Тополі Н.В.

Патлай Тетяна Валеріївна